وبسایت بارسای رویایی از امروز 4 فروردین 94 رسما فعالیت خود را از سر گرفت

مقالات اختصاصی بارسای رویایی

جدیدترین تصاویر و کلیپهای بارسای رویایی

خلاصه ی نقل و انتقالات رسمی بلوگرانا تا به امروز :

وقتی تراشتیگن را خریدیم او همان روز می دانست که ما یک دروازه بان کلاس اول جهانی دیگر را به خدمت خواهیم گرفت.

بارسای رویایی

در جریان معرفی کلودیو براوو به عنوان دروازه بان جدید تیم بارسا ، اندونی سوبی سارتا مدیر ورزشی این تیم در مصاحبه با خبرنگاران گفت :



ادامه ی خبر...

افسانه فوتبال کشور آرژانتین، دیگو مارادونا، معتقد است گل پیروزی بخش لیونل مسی مقابل ایران را با مداخله خدا اتفاق افتاده و چیزی شبیه دست خدای او مقابل انگلیس بوده است.

Messi the best

در حالی که شاگردان سابه یا در تیم ملی آرژانتین در برابر شاگردان کی روش در تیم ملی ایران، زمین گیر شده و نتوانستند تا دقیقه 90 دروازه این تیم را باز کنند، لیونل مسی فوق ستاره تیم بارسلونا موفق شد با ضربه ای زیبا دروازه علیرضا حقیقی را باز کند.



ادامه ی خبر...
تاریخ : 30 / 3برچسب:ژاوی تایید کرد,خروج ژاوی رسمی شد,متن خداحافظی,
زمان انتشار : 19:40....... نویسنده ی مطلب : سینا (مدیر)

هافبک بازیساز تیم ملی فوتبال اسپانیا تایید کرد که در تابستان امسال به حضور درخشان خود در تیم بارسلونا پایان خواهد داد.

بارسای رویایی

ژاوی هرناندز به شایعات اخیر درباره جدایی خود از تیم بارسلونا مهر تایید زد اما اعلام نکرد که مقصد بعدی وی کدام تیم خواهد بود.



ادامه ی خبر...
تاریخ : 27 / 3برچسب:مسی,هلند و اسپانیا,آرژانتین,تمجید از عملکرد هلند,
زمان انتشار : 12:32....... نویسنده ی مطلب : ریحانه

مسی در کنفرانسی مطبوعاتی در سیداده دو گالو، محل استقرار تیم ملی آرژانتین نزدیک شهر بلو هوریزونته برزیل اعلام کرد:

مسی

«در نخستین بازی‌ها، تیم‌هایی که بهتر از بقیه ظاهر شدند هلند و آلمان بودند.اما تیم‌هایی هستند که هنوز همه کاری را که می توانند انجام دهند به نمایش نگذاشته‌اند. این تیم‌ها به مرور زمان بهتر خواهند شد».



ادامه ی خبر...

 لیونل مسی در جدیدترین مصاحبه خود اعلام کرد ناکامی آرژانتین در رقابت‌های جام جهانی طولانی شده و او و یارانش باید تلاش کنند تا این ناکامی را به پایان برسانند.

Picture of the day: Leo delivers

لیونل مسی گفت: من مشتاق هستم که کاری مهم در جام جهانی برزیل انجام دهم و در عین حال پیام صلح و احترام خود را به تمام حریفان برسانم. در دو جام جهانی که آرژانتین قهرمان شد،من حتی به دنیا نیامده بودم و فقط در مورد آن از دیگران شنیده‌ام.



ادامه ی خبر...
تاریخ : 18 / 3برچسب:تمجید سلطان از کینگ,اینیستاو مسی,ریکلمه,
زمان انتشار : 1:46....... نویسنده ی مطلب : سینا (مدیر)

فوق ستاره اسپانیایی باشگاه بارسلونا در صحبت هایی به تمجید از خوان رومن ریکلمه و لیونل مسی، ستارگان آرژانتینی سابق و فعلی تیم فوتبال بارسلونا پرداخت.

بارسای رویایی

به گزارش Mundo Deportivo، آندرس اینیستا زننده آخرین گل رقابت های جام جهانی در صحبت هایی کوتاه با این وب سایت خبری به تمجید از لیونل مسی و خوان رومن ریکلمه فوق ستاره های آرژانتینی فعلی و سابق باشگاه بارسلونا پرداخت.



ادامه ی خبر...

ترجمه شده توسط بارسای رویایی     منبع : سایت رسمی گل


"مردم همیشه از من سوال میکنند که چه تیمی قهرمان جام جهانی خواهد شد؟...اما جواب دادن به این سوال خیلی سخته! قلب من مطمنا آرژانتینو انتخاب میکنه! قهرمانی آرژانتین آرزوی منه و امیدوارم تحقق پیدا کنه!

http://static.goal.com/417700/417781_herol.jpg

اما واقعا گفتنش سخته! چراکه جام جهانی همیشه پیچیده و رقابتی بوده و هست! بودن ستاره های سرشناس در یک تیم لزوما به معنای موفق بودن اون تیم نیست و چیزهای دیگه ای هم در موفقیت تیم دخیله"



ادامه ی خبر...

ترجمه شده توسط بارسای رویایی    منبع : توتال بارسا


رییس باشگاه بارسلونا جوزپ ماریا بارتومئو در کنفرانس مطبوعاتی عصر روز شنبه حضور یافت و خطاب به هواداران باشگاه گفت : توجه به انتقادات هواداران و شنیدن این حرف که دوران بارسا به سر رسیده همواره سخت و دردناک است و من با اطمینان و با صدای بلند در اینجا اعلام میکنم که این عقیده ی کاملا اشتباهی است.

بارسای رویایی

وی افزود : بارسا بیش از هر زمان دیگری زنده و پابرجاست و نباید کوچکترین اهمیتی به این حرفها داده شود.هواداران باید اطمینان داشته باشند که هیئت مدیره ی باشگاه و کادر فنی تیم از هیچ تلاشی برای بازگرداندن شکوه بارسا فروگذار نخواهند کرد.



ادامه ی خبر...
تاریخ : 6 / 3برچسب:مصاحبه ی آگوئرو,کودکیهای آگوئرو ومسی,دوستی مسی با آگوئرو,
زمان انتشار : 17:57....... نویسنده ی مطلب : سینا (مدیر)

مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال منچسترسیتی که همواره از صمیمی ترین و نزدیک ترین دوستان لئو بوده است و از کودکی باهم دوست بوده اند ، در مراسم رونمایی از کفش‌های جدیدی که شرکت پوما برای وی تهیه کرده است، گفت‌وگویی جالب با خودش انجام داد و در آن گفت لیونل مسی، هم‌تیمی‌اش در آلبی سلسته دوست دارد شبیه وی باشد.

بارسا نیوز

مهاجم تیم فوتبال منچسترسیتی که فصل گذشته فاتح لیگ برتر انگلیس شد به حالتی طنزگونه اظهار داشت: بیایید امیدوار باشیم که یک روز هم من بهترین بازیکن دنیا شوم اما یک لحظه صبر کنید. رؤیای من این نیست که شبیه مسی باشم، چون این اوست که درباره شبیه شدن به من رؤیاپردازی می‌کند!



ادامه ی خبر...

با وجود اینکه مسابقات در برزیل برگزار می شود و ما محکوم به قهرمانی هستیم ، استرس و فشاری روی خودم احساس نمی کنم.

http://footballpic.a-w.ir/wp-content/uploads/2014/05/10261163_318716218277424_764131429_n.jpg

به نظر می رسد که ستاره برزیلی بارسلونا با رفع مصدومیتش برای قرار گرفتن در ترکیب بارسا آماده می شود. هر چند که هنوز تردید ها در این زمینه به قوت خود باقیست و باید تا روز آخر صبر کرد.



ادامه ی خبر...

شناسنامه ی داگلاس +کلیپ مهارتهای فردی
داگلاس پریرا دوس سانتوس .... 15/5/1369 .... شهر Monte Alegre برزیل .... پست تخصصی دفاع راست
.ادامه ...