وبسایت بارسای رویایی از امروز 4 فروردین 94 رسما فعالیت خود را از سر گرفت

مقالات اختصاصی بارسای رویایی

جدیدترین تصاویر و کلیپهای بارسای رویایی

خلاصه ی نقل و انتقالات رسمی بلوگرانا تا به امروز :

ترجمه شده توسط بارسای رویایی     منبع : سایت رسمی گل


"مردم همیشه از من سوال میکنند که چه تیمی قهرمان جام جهانی خواهد شد؟...اما جواب دادن به این سوال خیلی سخته! قلب من مطمنا آرژانتینو انتخاب میکنه! قهرمانی آرژانتین آرزوی منه و امیدوارم تحقق پیدا کنه!

http://static.goal.com/417700/417781_herol.jpg

اما واقعا گفتنش سخته! چراکه جام جهانی همیشه پیچیده و رقابتی بوده و هست! بودن ستاره های سرشناس در یک تیم لزوما به معنای موفق بودن اون تیم نیست و چیزهای دیگه ای هم در موفقیت تیم دخیله"



ادامه ی خبر...

ترجمه شده توسط بارسای رویایی    منبع : توتال بارسا


رییس باشگاه بارسلونا جوزپ ماریا بارتومئو در کنفرانس مطبوعاتی عصر روز شنبه حضور یافت و خطاب به هواداران باشگاه گفت : توجه به انتقادات هواداران و شنیدن این حرف که دوران بارسا به سر رسیده همواره سخت و دردناک است و من با اطمینان و با صدای بلند در اینجا اعلام میکنم که این عقیده ی کاملا اشتباهی است.

بارسای رویایی

وی افزود : بارسا بیش از هر زمان دیگری زنده و پابرجاست و نباید کوچکترین اهمیتی به این حرفها داده شود.هواداران باید اطمینان داشته باشند که هیئت مدیره ی باشگاه و کادر فنی تیم از هیچ تلاشی برای بازگرداندن شکوه بارسا فروگذار نخواهند کرد.



ادامه ی خبر...
تاریخ : 6 / 3برچسب:مصاحبه ی آگوئرو,کودکیهای آگوئرو ومسی,دوستی مسی با آگوئرو,
زمان انتشار : 17:57....... نویسنده ی مطلب : سینا (مدیر)

مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال منچسترسیتی که همواره از صمیمی ترین و نزدیک ترین دوستان لئو بوده است و از کودکی باهم دوست بوده اند ، در مراسم رونمایی از کفش‌های جدیدی که شرکت پوما برای وی تهیه کرده است، گفت‌وگویی جالب با خودش انجام داد و در آن گفت لیونل مسی، هم‌تیمی‌اش در آلبی سلسته دوست دارد شبیه وی باشد.

بارسا نیوز

مهاجم تیم فوتبال منچسترسیتی که فصل گذشته فاتح لیگ برتر انگلیس شد به حالتی طنزگونه اظهار داشت: بیایید امیدوار باشیم که یک روز هم من بهترین بازیکن دنیا شوم اما یک لحظه صبر کنید. رؤیای من این نیست که شبیه مسی باشم، چون این اوست که درباره شبیه شدن به من رؤیاپردازی می‌کند!



ادامه ی خبر...

با وجود اینکه مسابقات در برزیل برگزار می شود و ما محکوم به قهرمانی هستیم ، استرس و فشاری روی خودم احساس نمی کنم.

http://footballpic.a-w.ir/wp-content/uploads/2014/05/10261163_318716218277424_764131429_n.jpg

به نظر می رسد که ستاره برزیلی بارسلونا با رفع مصدومیتش برای قرار گرفتن در ترکیب بارسا آماده می شود. هر چند که هنوز تردید ها در این زمینه به قوت خود باقیست و باید تا روز آخر صبر کرد.



ادامه ی خبر...
تاریخ : 19 / 2برچسب:تکذیب شایعات,آخرین مصاحبه ی مسی,لالیگا,الچه,
زمان انتشار : 10:12....... نویسنده ی مطلب : سینا (مدیر)

لئو مسی امروز مدعی شد که در طول یک سال اخیر صحبت های نامربوط زیادی در مورد او به وجود آمده است – "و بیشتر آنها دروغ است."

بارسای رویایی

مسی در یک کنفرانس که توسط شرکت قطری Ooredoo، شرکتی که لئو با همکاری با آن به مشکلات سلامتی در میانمار، الجزایر و تونس کمک می کند، تشکیل شده بود، مقابل خبرنگارها قرار گرفت.



ادامه ی خبر...
تاریخ : 18 / 2برچسب:مصاحبه ی مسی,لالیگا,شایعات,تکذیب,قرارداد مسی,
زمان انتشار : 23:14....... نویسنده ی مطلب : سینا (مدیر)

لیونل مسی بازیکن آرژانتینی باشگاه بارسلونا به دفاع از خود پرداخت . لیونل مسی کار را در طول سال به دلیل مسائلی که پیش آمد دشوار دانست و همچنین صحبت هایی که در مورد وی شد را بی معنی و نادرست دانست.

بارسای رویایی

مسی در ادامه گفت : " من خوب هستم " . لئو مسی همچنین افزود : امروز من احساس میکنم بهتر از هفته های گذشته هستم . ما باید حتی لحظه ای اجازه ندهیم که از راهمان دور شویم.



ادامه ی خبر...

بازیکن تیم فوتبال بارسلونا گفت: نمی‌تواند این باشگاه را بدون حضور لیونل مسی تصور کند.

بارسای رویایی

آندرس اینیستا، بازی‌ساز کهنه‌کار و اسپانیایی باشگاه بارسلونا گفت: من در مورد مسی هیچ مشکلی ندارم، او در هیچ جا بهتر از اینجا (بارسلونا) نمی‌تواند بازی کند و همچنین باشگاه بارسلونا نیز نمی‌تواند بازیکنی بهتر از لیونل مسی را در جهان پیدا کند.



تاریخ : 12 / 2برچسب:مصاحبه ی مسی و نیمار,دوستی عمیق مسی و نیمار,
زمان انتشار : 14:54....... نویسنده ی مطلب : سینا (مدیر)

مهاجم برزیلی بارسلونا اعلام کرده است که رابطه بسیار فوق العاده ای با مسی هم تیمی آرژانتینی اش دارد.

بارسای رویایی

با توجه به مصدومیت های پی در پی این فصل برای نیمار، این ستاره برزیلی نتوانست خیلی به ترکیب اصلی تاتا راه یابد با این حال بسیاری از رسانه ها علت ناکامی این فصل نیمار را ناساگاری او و فوق ستاره بارسلونا مسی می دانند.



ادامه ی خبر...

ماندگارترین کرنر این فصل فوتبال اروپا، در مسابقه یکشنبه شب بارسلونا و ویارئال توسط دنی آلوز نواخته شد.

 

http://parsiup.com/upload/h82i_bebb81f5-1a12-435e-80a8-27b22f9f1b20-cb.jpeg

 

. مدافع راست برزیلی بارسا، در شرایطی که تیم اش دو بر یک از حریف عقب افتاده بود، موزی را که یکی از هواداران ویارئال به نشانه نژادپرستی به سمت اش پرتاب کرده بود، از روی زمین برداشت، پوست کند و خورد!



ادامه ی خبر...
تاریخ : 7 / 2برچسب:واکنش گواردیولا به خبر مرگ تیتو,گواردیولا و درگذشت تیتو,
زمان انتشار : 18:49....... نویسنده ی مطلب : سینا (مدیر)

پپ گواردیولا سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ در صحبت هایی اذعان کرد که از درگذشت دوست و همکار سابقش در بارسلونا بی اندازه غمگین و متاثر شده است.

بارسای رویایی

به گزارش سرویس بین المللی وب سایت گل، پپ گواردیولا سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ با حضور در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی تیمش برابر وردربرمن در صحبت هایی در واکنش به خبر درگذشت تیتو ویلانوا اذعان کرد که تیتو برای او فراتر از یک دوست معمولی بوده است.



ادامه ی خبر...

شناسنامه ی داگلاس +کلیپ مهارتهای فردی
داگلاس پریرا دوس سانتوس .... 15/5/1369 .... شهر Monte Alegre برزیل .... پست تخصصی دفاع راست
.ادامه ...