وبسایت بارسای رویایی از امروز 4 فروردین 94 رسما فعالیت خود را از سر گرفت

مقالات اختصاصی بارسای رویایی

جدیدترین تصاویر و کلیپهای بارسای رویایی

خلاصه ی نقل و انتقالات رسمی بلوگرانا تا به امروز :

بازیکن تیم فوتبال بارسلونا گفت: نمی‌تواند این باشگاه را بدون حضور لیونل مسی تصور کند.

بارسای رویایی

آندرس اینیستا، بازی‌ساز کهنه‌کار و اسپانیایی باشگاه بارسلونا گفت: من در مورد مسی هیچ مشکلی ندارم، او در هیچ جا بهتر از اینجا (بارسلونا) نمی‌تواند بازی کند و همچنین باشگاه بارسلونا نیز نمی‌تواند بازیکنی بهتر از لیونل مسی را در جهان پیدا کند.



تاریخ : 12 / 2برچسب:مصاحبه ی مسی و نیمار,دوستی عمیق مسی و نیمار,
زمان انتشار : 14:54....... نویسنده ی مطلب : سینا (مدیر)

مهاجم برزیلی بارسلونا اعلام کرده است که رابطه بسیار فوق العاده ای با مسی هم تیمی آرژانتینی اش دارد.

بارسای رویایی

با توجه به مصدومیت های پی در پی این فصل برای نیمار، این ستاره برزیلی نتوانست خیلی به ترکیب اصلی تاتا راه یابد با این حال بسیاری از رسانه ها علت ناکامی این فصل نیمار را ناساگاری او و فوق ستاره بارسلونا مسی می دانند.



ادامه ی خبر...

ماندگارترین کرنر این فصل فوتبال اروپا، در مسابقه یکشنبه شب بارسلونا و ویارئال توسط دنی آلوز نواخته شد.

 

http://parsiup.com/upload/h82i_bebb81f5-1a12-435e-80a8-27b22f9f1b20-cb.jpeg

 

. مدافع راست برزیلی بارسا، در شرایطی که تیم اش دو بر یک از حریف عقب افتاده بود، موزی را که یکی از هواداران ویارئال به نشانه نژادپرستی به سمت اش پرتاب کرده بود، از روی زمین برداشت، پوست کند و خورد!



ادامه ی خبر...
تاریخ : 7 / 2برچسب:واکنش گواردیولا به خبر مرگ تیتو,گواردیولا و درگذشت تیتو,
زمان انتشار : 18:49....... نویسنده ی مطلب : سینا (مدیر)

پپ گواردیولا سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ در صحبت هایی اذعان کرد که از درگذشت دوست و همکار سابقش در بارسلونا بی اندازه غمگین و متاثر شده است.

بارسای رویایی

به گزارش سرویس بین المللی وب سایت گل، پپ گواردیولا سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ با حضور در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی تیمش برابر وردربرمن در صحبت هایی در واکنش به خبر درگذشت تیتو ویلانوا اذعان کرد که تیتو برای او فراتر از یک دوست معمولی بوده است.



ادامه ی خبر...

خوان لاپورتا، رئیس سابق باشگاه بارسلونا در مورد آینده لیونل مسی و وضعیت فعلی باشگاه در سمت امور ورزشی اظهار نظر کرده است.

بارسای رویایی

لاپورتا در تورنمنت تنیس Conde de Godó که طی چند روز اخیر در بارسلونا در جریان است دیده شد و با تلویزیون اسپانیایی Cuatro مصاحبه ای انجام داد. او در میان جمعیت حضور داشت و تعدادی از هواداران با فریاد های خود خواهان بازگشت وی بودند.



ادامه ی خبر...

جرارد پیکه طی اظهاراتی سرزنش تاتا مارتینو در راه عملکرد نه چندان رضایت بخش بارسلونا در این فصل را اشتباه خوانده و گفته بازیکنان مسئول ناکامی تیم هستند. به گزارش گل بین الملل، مدافع اسپانیایی با این جملات، به دفاع از مربی اش پرداخته است:

پیکه: مارتینو به هیچ وجه نباید به خاطر اتفاقات این فصل، مواخذه شود؛ جبران می کنیم

"بهانه ای نداریم. به آن خوبی که باید ظاهر نشده ایم و همه باید سرزنش شویم، ولی اول باید به خودمان بنگریم. فکر می کنم مارتینو به هیچ وجه نباید به خاطر اتفاقات این فصل، مواخذه شود. او در آخرین روزها به تیم پیوست و سخت تلاش کرده است.



ادامه ی خبر...
تاریخ : 1 / 2برچسب:پاسخ مارتینو به انتقادات,حمایت از مسی,گلزنی مسی,
زمان انتشار : 13:41....... نویسنده ی مطلب : سینا (مدیر)
 
ژاوی در خصوص بازی مقابل اتلتیک بیلباو می گوید: بازی خیلی خوبی بود، ما به ۳ امتیاز بازی نیاز مبرم داشتیم. ما باید شخصیت واقعی بارسا را به همه نشان دهیم.

بارسای رویایی

البته ما می توانستیم گلهای بیشتری به ثمر برسانیم اما از موقعیت هایمان به خوبی استفاده نکردیم.بارسلونا که پس از سه شکست پیاپی روزهای تلخی را پشت سر گذاشت با یک پیروزی کمی از فشار خارج شد.


ادامه ی خبر...
تاریخ : 1 / 2برچسب:حمایت ژاوی از مسی,پاسخ مسی به انتقادات,
زمان انتشار : 13:38....... نویسنده ی مطلب : سینا (مدیر)

به نقل از اسکای اسپورت، ژاوی می گوید مردم فشار زیادی به مسی می آورند و باید برای مدت کوتاهی توجهات نسبت به این بازیکن کمتر شود تا او هم بتواند خود را پیدا کند.

بارسای رویایی

وی در این خصوص می گوید: گاهی اوقات توقعات از مسی بسیار بالا است. باید او را به حال خود بگذاریم تا بتواند خودش را پیدا کند.



ادامه ی خبر...

 آندرس اینیستا، بازیکن تیم بارسلونا پیش از دیدار امشب تیمش مقابل رئال مادرید در فینال کوپا دل ری اسپانیا در کنفرانس خبری شرکت کرد و به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.

بارسا نیوز

تیم آماده رویارؤیی با تیم های بزرگ: "اگر می خواهیم عنوان قهرمانی را به دست آوریم، باید بهترین بازی خود را در مقابل رقیبی قدرتمند به نمایش بگذاریم.



ادامه ی خبر...

جراردو تاتا مارتینو پیش از دیدار امشب تیمش مقابل گرانادا اظهار داشت: رقیبان ما تمام تلاش‌شان را می‌کنند تا بهتر شوند و ما انتظار داریم تا با تیمی روبرو شویم که در اولین مسابقه فصل، زندگی را برای ما سخت کرده بود.

بارسای رویایی

آنها هفته گذشته شکست خوردند و به امتیاز نیاز دارند؛ ما هم باید واکنش نشان دهیم. این مسابقه بزرگی برای آنها و مسابقه بزرگتری برای ما است.



ادامه ی خبر...

شناسنامه ی داگلاس +کلیپ مهارتهای فردی
داگلاس پریرا دوس سانتوس .... 15/5/1369 .... شهر Monte Alegre برزیل .... پست تخصصی دفاع راست
.ادامه ...